Wednesday, July 14, 2010

Nicolas Hernandez

Mul on üks sõber, kellega keeltekoolis tuttavaks saime. Ta oli seal Inglise keele õpetaja. 19 aastane tavaline rosinasilm. Igapäevane mõttetu kohviku tsill ja niisama lobajutu ajamine meist sõpru ei tenud.
välja tuli aga see, et me elame teineteistest kahe kortermaja kaugusel. Ja kuna minul kunagi midagi põnevat teha pole ja temalgi siis nüüdseks juba vähemalt 3 kuud igapäevaselt idioote mängides (ooota, mis siis, kui me ei mängigi?) on meist saanud head sõbrad.
Sõber on siis- kui isegi midagi öelda pole ja sa kasvõi terve päeva vaikuses istud häbi tundmata. Sest sa mõistad teda juba nagunii.
tegelikult ma tahaks tema isiksusest teile rääkida. Äkki see toob teile mingigi kujutluspildi, milline on üks tüüpiline venezuela rosinasilm.
Ma ütlen kohe ära, et tema puhul on kõik lihtsalt nii naljakas, et üks tavaline "lähme sööme, teeme nalja, vaatame mis õhtul teha annab" päev mis tavaliselt kuskil 12 tundi kestab- meie puhul 8 tundi krampites naeru sisaldab.
Ma mainiks ka selle ära, et ma pole tema ohvriks kunagi sattunud, sest me oleme kaks krooksuvat kesksoolist. Keda ükshetk vennalikult õlga lüüa saab ja teine hetk õelikult kallistada.

me istume autos (päev enne eilset) see on päev pärast meie ühist peoõhtut kus mina tema endast maha jätsin, sest minu tantsusamm peale 5te tundi tantsu enam kanda ei viitsinud... Sel õhtul tema jätkas. Mina lahkusin.
Saime siis kokku päev enne eilset, et arutada mis ja kus ja kuidas edasi ta õhtu möödus.

Nico: ma arvan, et mul on probleem. igakord kui ma purjus olen mõtlen ma mingeid imelikke jutte ja valesid välja.
Mina: see ei ole ju ainult siis kui sa purjus oled. (samas ma näen mingit imelikku "mul on nii naljakas aga samas ma olen veits mures ka praegu" nägu)
Nico:No jah (ja naerab) aga eile jälle, läksin mingi tüdruku juurde, ütlesin, et tahan tantsida. ta ütles et ta ei taha. mina aga ütlesin, et tegelt mul on pruta olemas, aga et tahaks lihtsalt tantsida. mingi jutu mõtlesin veel juurde... mõne aja pärast kui sai tantsitud pikalt küsis see tüdruk midagi selle vale kohta mida enne talle siiralt rääkisin. õnneks oli tüdruk purjus ja ütlesin talle, et ta kuulis valesti ja mõtlesin kiirelt mingi teise jutu välja.
Mina: (ma ei osanud enam midagi öelda sest kogu see jutt ja tema väljendid tundusid nii naljakad, et ma suutsin vaid naerda)
Mina: või siis sa oleks võinud tunnistada, et sa valetasid ja tegelikult sulle ei meeldigi tantsida, vaid sa tahtsid lihtsalt tema läheduses olla (jutt sellest, et talle tantsida ei meeldi on puhas vale, ta võib tantsima jäädagi, vahet pole kellega)
Nico:(tegi väga üllatunud näo ja oli kuidagi eriti ärevil) see on hea! ma kasutan seda järgmine kord!
Mina:Äkki lõpetad oma lollid naljad lihtsalt?
Nico: ei, ma ei oska, ma ei saa!


  • ükskord mäkdoonaldsi drive ini sõites, aken lahki suitsu tehes, pöördus ta poole mingi neeger, kes inglise keeles teda kõnetas. peale paari küsimust ja veidike aega vestlust pidi temagi ütlema, et ta tegelt Texasest pärit on. peale mida eriti reaalselt texase aksenti pusis.
  • Ühel peol, kord tantsu taaskord lüües tuli meie juurde üks noormees, kes minuga tantsida tahtis. Minu sõber nicolas tudvustas ka siis ennast talle, lisas samuti et ta brasiiliast pärit on, niisama, naljapärast. nagu talle seda öelda meeldib. Oh aga seda häda, see võõras noormeeski oli brasiiliast ja hakkas taga portugali keeles vestlema. Mu sõber lootis aga muusika valjule kajale ja ütles midagi hispaania keeles, lisades sinna portugali aksenti ja tegi kiirelt sääred.
  • ükskord ta rääkis mulle, et talle meeldib öelda pidudel uutele tuttavatele, et tal on laps, et näha inimeste kaastunde reaksiooni ja ilmet- sellele järgnes mu naerukramp muidugi
  • (14.juuli.2010) istusime baarileti ääres. Mu lemmik urgas oli inimtühi, kolmapäev ikkagi ju. Nicolas tellis endale õlle ja kui selle poole peale joonud oli, hakkas seda vaakumi abil mööda põske ringi lohistama. ma ei tea kas te mõistate täpselt mida ma mõtlen. (kui õllepudeli suu abil vaakumisse tõmbad ja seda ettevaatlikult peale seda põseni lohistad)


Kui mul lähiajal veel midagi meelde tuleb, (arvatavasti tuleb) siis kirjutan siia juurde.

1 comment: