Monday, October 19, 2009

EcoPosada Rio Tepuy



möödas on üks päev YFU orjentatsiooni algusest.
Ma olen õnnelik, et ma armastan inimesi. Inimesed on toredad, ma üritan ka olla. Siin on koos minuga 14 vahetusõpilast ja 4 yfu liiget. igalt poolt ümber maailma.
Eile õhtul tegime väikses ümmarguses basseinis keeristormi, ma ei olnud seda mitte kunagi varem teinud. ja ma polnud ainus, ainult kohalikud teadsid. Nimelt- mina ja 9 tüdrukut jooksid kiirelt ringiratast ja kui üks nendest "nüüüd!" karjus siis kõik lasid jalad põhjast lahti ja tunne oli nagu pesumasinas. lihtsalt liuglesid veega kaasa.
Nüüd istun rannal, kuhu saab vaid paadiga ja siin pole kedagi peale omade inimeste.Erk sinine mererand täis imelisi väikseid teokarbikesi ja kivikesi. Ringi lendavad neoon kollased liblikad ja lained teevad muusikat vastu kivisi ja kaljusid.
Uskumatu, et ma olen olnud siin vaid 6 nädalat ja mul on raske eesti keeles mõelda.
Käisime järve ääres, kuhu oli umbes 10 minuti jalutamise tee läbi pambuspuude metsa. Sellega oli seotud kunagi kuumavee allikaga. Nüüdseks on seal alles vaid paar lompi 50 kraadise kuuma veega kus pikutada sai.See oli kunagi ainuke terves venezuelas kus külm allikavesi kuuma, mineraalse, laava veega kohtub. See järv on hävinenud tänu autodele mis seal edasi-tagasi sõidavad.


Alles on vaid üks osa, põhjatu põhjaga ja väikese kosega. Seal võib kõikjalt, kõikmoodi alla hüpata.
Lõunaks sõime risotot merekarpide, krevettide, krabide, kana ja muude mere molluskitega.
Nüüdseks on kell juba 12 ja ma istun künka otsas kirjutades sissekannet. Üks noormees soomest läheneb mulle seljatagant, mind ehmatades ja olles siiralt õnnelik, et avastas enda vanas tulemasinas nupu, millele vajutades kollane ufo nägu valgusena seinale peegeldub.
Hüvastijätu pidu kestab, kõik tantsivad.
Selle lõppedes otsustasin jalad veel basseini panna... Nii me seal siis pikutasime, jalad basseini vees, lauldes vanu rock balaade ja tähti vaadates.
Kell sai 5!

http://www.riotepuy.com/galeria.php

No comments:

Post a Comment