Wednesday, October 7, 2009

koolipäev vol.2

vihma sajab ja ma pean 500 meetrit mäest ja treppidest üles kõndima. parklast- kooli. Jõuan kooli nagu ikka 10 minutit hiljem kui peaks.
Algab prantsuse keele tund. Kohe peale seda kui inglise keele õpetajalt sugeda olen saanud oma musta värvi kampsuni pärast mis tegelt tume sinine olema peaks. Päeva alustuseks saan paar toredat "ilusat päeva" sõnumit ja tundub, et tuleb parem päev kui eile. Jään sõnimisidesse neiuga, kelle tunnid ülikoolis algavad kell 6:30- pole just minu tass teed, ütleks selle kellaaja kohta.
Neiu tagapingis- nagu minagi, aga teisel pool klassi lakib küüsi punaseks. peale mida märkan, kuidas minu ees istuv neiu pluusi üle pea tõmbab ja sõbrannale enda uusi rinnahoidjaid näitab.
Äkki liigutavad kõik oma lauab jälle gruppidesse ja hakkavad võidurääkima. Neiu maffi(kelle eelmises blogis maffiaks tembeldasin on saanud hoopis nimeks maff, mis tundub veel naljakam kui maffia) sööb kalavõileiba mis lõhnab üle klassi just nagu tavaline sproti konserv. Sel ajal kui mina unustan end vaatama jälle karvaseid käsi, unustab mu klassivend end vaatama klassiõe tagumikku, mis just sel hetkel diagonaalselt üle klassi prügikasti poole liigub.

Nüüdseks on möödunud juba 4 ja pool tundi, mille sisse on kuulunud 2 matemaatika ja 2 geograafia tundi. (minu geograafia õpetaja ei teadnud kus Eesti asub, tore eksole) Esimesed kaks tundi vaatasin sõbra iPodist filmi "super bad" ja teised kaks tundi jäid ära, sest kool kogunes vaatama jalgpalli. Venezuela mängis mingi riigiga, kus enamustel võistkonna liikmetel oli MUHAMEED selja peale kirjutatud, mõnel lihtsalt AHMEED. Selle võistkonna pealtvaatajateks olid valgetes turbanites ja vuntsidega mehed. Venezuela on jalgpallis peaaegu sama hea kui Eesti- peaaegu.

Te kõik teate kindlasti vähemalt ühte paari kaksikuid. Kas te ei ole mõelnud, et kui oleksite nendega kohtunud erinevatel päevadel siis oleks neid palju lihtsam mitte segi ajada. (isegi siis kui nad tegelikult on täiesti identsed)mina aga kohtusin täna 2e minuti jooksul kolmikutega, ja pärast seda ühe paari kaksikutega. Neil kõigil seljas koolivorm, mis teeb asja veelgi keerulisemaks. Minu arust on nad kõik üldse sama nägu, nagu viisikud.Ürita siis aru saada kellega "heast ilmast" eelmine vahetund just rääkisid. Või kellele raamatu Eestist, viia lubasid.

Vaatasin peale seda jama veel 2 tundi Dane Cooki (soovitan teile kõigile soojalt mõnda showd vaadata) ja koorisin küünelakki maha.

1 comment:

  1. Tessu sa võisid õpetada noile , gruppidesse kogunenud ning sisekujundust pratiseerivatele, pärismaalastele Eesti keele iseärasusi.

    seleta neile et,kord sõitis keegi tähtsam isik uhke autoga Hiiumaale. Tee peal läks auto kumm katki ning asus mees autokummi vahetama. Kummi auto alt võttes kõndis mööda jalakäija ning too küsis, et mida mees teeb. Selle peale vastas: "Võtan auto alt kummi ära". Möödakäija haaras tee äärest kivi ja virutas auto akna sisse öeldes: "Kui sina võtad kummi, siis mina võtan autoraadio!"
    -- Vaata kas nad saavad aru?

    Rääkides sportlikkust pallimängust, milles kahe 11-liikmelise võistkonna eesmärk on toimetada kerakujuline mänguvahend ristkülikukujulisel muru- või kunstkattega väljakul vastase väravasse.

    siis natukese tulemustest rääkides
    asub meie kallis banaaniwabariik
    auväärikal 103. kohal
    aga Venezuela aga 189.?? kas see on ikka jalgpall mida nad mängivad? no jah vähemalt
    on tegemist Jalgpalli-laadse mänguga ma loodan-

    Film ´´ Super Bad ´´- soovitan :)

    ole tubli ja pea vasu.
    Venna.

    ReplyDelete