Monday, November 23, 2009

Paus

Lasen üle, tärniga postitust ei tule. Ja mõtlesin, et kirjutaks ühe ilusa loo enda tuttava rannamajas toimuvast, aga seda ka ei tule, sest ma ei viitsinud seal midagi üles kirjutada ja nüüd järele meenutamine tundub mõttetu. sest see oleks "Ja siis tuli see tüdruk sinna ja siis ma sõin seda ja siis ma mõtlesin seda ja siis ma läksin ujuma..."- sissekanne ja see ei ole põnev.Panen siis lihtsalt pilte mis vahepeal toimunud on.


(nädalavahetus rannamajas)

(lemmiktoit)

(Majad, millest olen eelnevalt kirjutanud)

(tuttaval seinal)

(Vend,Trish,Mina.. Lemmikkohas )

2 comments:

  1. lahedad majad,tahaks ise sellises kohas elada.

    ReplyDelete
  2. well, sellega on selline lugu, et mul ei oleks selle vastu ka midagi, et seal elada... aga arvatavasti ei elaks me seal kauem kui max 2 päeva. sest meid lihtsalt tapetaks ära

    ReplyDelete