Sunday, January 31, 2010

Päris mina







Ma istun juba 7endat tundi pühapäevasest päevast arvuti taga ja olen ennast täielikult moeblogidesse kaotanud. Ning muude ilusate ja inspireerivate lehekülgedega kostitanud. Hämming, kui palju ilusaid inimesi on maailmas ja kui palju on olemas ilusaid riideid mida isegi vaid pildilt nähes kohe endale saada tahan. Asju, mis panevad mind mõtlema: "kuidas ma ilma selleta siiani elada olen saanud?"

Siin blogis olen kirjutanud vaid venetsueela elust, aga tõeline mina oma huvide,hobide ja nõrkustega olen tahaplaanile jäänud. Siis nüüd luban, täpselt praegu ja siin, et hakkan sisse sulatama siia ka natukene siinset tänavamoodi ja kirjutama asjadest mis mind võibolla kunagi inspireerivad. Ma ei taha end kaotada! Olgugi, et täna, kahte kätt kokku plaksutades ja uskumatude külmavärinate küüsis vaeveldes- unistan vaid sellest, et ma saaksin siin maailma kõik mida kunagi ihaldanud olen! Ma ei vaja ferraarit või kolmekordset rannamaja- ma tahan vaid, et minusse jääks minu väärikus ja usk iseendasse, et ma ei annaks kunagi alla!
Eso es mi vida!

No comments:

Post a Comment