Wednesday, September 2, 2009

Kohal

Siin on neoon roosad ja erk rohelised lblikad, siin pole koertel sabasid, siin pole talveriided vaja, Siin on ilusad naeratused, siin on koguaeg tuulet6mbus - igalpool. siin arvavad kilpkonnad, et nad on koerad ja terroriseerivad neid, tundide kaupa, neid j2litades. nii k2ib asi v2hemalt minu peres.
Mina joon v2rskelt pressitud mangomahla ja k2rvale hammustan arbuusi.
Koer yriab kilpkonna maha raputada aga too m6istab peni nippe ja ei lase end heidutada.
K6rval on puu, mille otsas kasvavad HIIGEL 6unad. ja ma m6tlen seda t6siselt.nende kukkumine ehmatab mind juba kordi
Istun aias ja naudin 30kraadist soojust, lootuses, et t2na v6iks majast ka v2lja minna.
Kilpkonn s66b koerakausist. Ning ei saa aru, miks koer temaga paarituda ei taha.
2mblik ripub oma enese kootud v6rgus surnuna- jalad taeva poole. otse selle tooli jala kyljes kus mina istun.

3 comments:

  1. yo, keep the words flowin´ !
    gert

    ReplyDelete
  2. tahaks portugali keeles (räägitakse seal ikka seda?:D) sulle maailma parimat aastat soovida, aga vot ei oska kohe mitte. aga ma olen 1000% kindel, et sellest tuleb su elu üks parimaid aastaid. ole tubli ;*

    ReplyDelete