Sunday, September 6, 2009

laupäeva õhtu eel

Ka seekord tuleb neiu mu koju, suudleb mind põsele ja tutvustab end minule kui minu täditütart. Ma mäletaks ta nime, luban teile, kui tal ei oleks olnud tumedaid juukseid ja seljas roosat pluus kirjaga " blonde, with benefits" See köitis mu tähelepanu niivõrd, et tundsin kuidas ta tundis end ebamugavalt pärast seda, kui olin ta rindade jõllitamisega vahele jäänud. Ta lubab mu emale, et hoolitseb mu eest hästi ja võtab mult käest kinni. juhatades mind halli Toyota Yariseni mis seisab mu värava taga, ning milles istub 5 tüdrukut. Ma vajun kord taas mõttesse, kujutan end ette nendel väikestel hõblukestel tüdrukutel otsas istumas. Kahjugi hakkas korraks. Kuid nad tõstsid end sekundiga üksteise otsa ja siis istus sinna veel mu täditütar, ja minu jaokski jäi ruumi. Istun siis Yarises, mina ja 6 tüdrukut veel.Minu pilk peatus juhil, kes oli blond ja natukene ülekaaluline, ning ainuke kes end ei tutvutanud, vaid ütles vaid kiirelt, et tema inglise keelt ei oska. Mul oli kahju, sest ta tundus olevat just see õige tüdruk, kellega võiks tundide kaupa rääkida.
Me sõidame.
Nad on toredad
Me oleme kusagil.
Kohal tänaval, kus müüakse piraat filme ja plaate. selgitab kiirelt üks tüdruk ning ronib üle minu autost välja. Parkla taolisel platsil seisab üks mees, mustades puuvilla dressides.Märkab meid. Ta võtab taskust vile ja ronib autoteele, ise võimalikult kõvasti vilesse puhudes, üks neiudest tänab teda ja lipsab üle tee, meie tema järel. Seisame plaadipoe ees mõne neiuga, sest sisse mitmekesi ei mahuks. Kuni avastan, et seal samas poe kõrval seisavad puurid, igasse neist on pandud umbes 4 väga väikest ja karvast koerakutsikat. Ainult silmi eristab, ülejäänu on lihtsalt hunnik valgeid karvu. Sel ajal kui meie kutsikaid vaatame peatub meie kõrval politseiauto. ma märkan seda ja kujutan juba ette, kuidas politsei jaoskonnas istun illegaalsete filmide kokku ostmise pärast. Kuid politseinik vaid naeratab viisakalt ning pöördub kõrval putkasse suitsu ostma. Tagasi auto juurde saamine vajas taaskord selle puuvilla dressiga mehe abi. Üks neiudes võttis taskust raha ning ulatas selle pärast temale.
Me hakkame liikuma poe poole, et osta midagi õhtuks süüa. Autojuht paneb peale äsja ostetud plaadi. peale seda kui olen taibanud, et see sama lugu mängib juba 4jandat korda järjest jään minagi kuulama. Tõesti on hea lugu. Ühtäkki laseb neiu roolilt käed lahti ning laulab kõva häälega kaasa ise samal ajal õhku südameid joonistades. Ma olen natukene mures, sest sõidame samal ajal diagonaalselt üle kiirtee.Vajudes ühest reast teise. Viimasel hetkel ta haarab uuesti roolist ning vahetab lugu. Mina saan taas hingata.
Me jõuame "suurde toidu poodi" mille logo on sarnane grossi poe omaga,ning suurus samuti. kuid neiud väidavad, et see on suurim toidupood selles kohas. Toidupood haiseb nagu vanasti haisesid eestis loomapoed. Valik on kesine ja hinnad kõrged, kuid kõik vajalik mis areepade tegemiseks tarvis läheb on saada. (areepad on mingisugused asjad, millest ma olen pidanud kuulma juba sellest päevast saadik, kui siia jõudsin, et kui head nad on) Haaranud kõik asjad korvi liigume järjekorra poole. Me jutustame kõik omavahel nagu vanad tuttavad. Nalja kui palju. Seni, kuni taipan, et meie ees olev naine on äravahetamiseni sarnane Eve Kiviga. Ma nüüd naeran üksi ja üritan taas vestlusesse sulanduda.
Tavaar käes, käime bensukast läbi. Tankimine on tehtud nii mugavaks, et ise ei pea autost väljagi tulema, avad akna, ütled poisile mida sinu autosse tankida ning keerad muusika kõvemaks. Ma loen liitreid.
USKUMATU!!!!!!!
28, 4 liitrit läks maksma 2,12 bolivardi.
1 bolivard on eesti rahas umbes 1,65 krooni. Ma ütlen tüdrukutele, et see on ainuke asi venezuelas, mis on veel odav peale piraat filmide. Nad naeravad.
Seda sama lugu taaskord kuulates vaatan enda ümber ja märkan BURGER KINGI!!! kas pole mitte imeline see venezuela ja panen peas paika kuupäeva millal sinna lähen. (nimelt lubasin endale, et päev pärast minu sünnipäeva, ehk siis 12 oktoober olen mina esimene, kes burger kingi järjekorras seisab) 5 neidu 7est süütavad sigareti ja avavad kõik aknad, minul on aga tunne, nagu lendaks kõik minu juuksed peast. Neiu roosa pluusiga, minu täditütar, ütleb mulle, et kui ma tahan, võin minagi suitsu süüdata. MIDA!! te 5ekesi toodate 300 suitsetaja haisu oma kohalike belmontidega, milleks teil mind sinna veel vaja oleks? Need suitsud on lühemad kui mina harjunud nägema olen. Kuid seda filtri, mitte tubaka arvelt.
Käisime läbi triibulise pluusiga neiu kodust, all garaaziz seisis vanamees, kelle musitamiseks kõik haneritta võtsid, seda pidin tegema ka mina. Alles hiljem selgitati mulle, et see on tolle neiu isa.
Peale seda jõudsime minu "sugulase" koju ning sealgi seisime nii mõneski reas, kuna tal oli perekond suurem kui minu kõik päris sugulased kokku.

Areepad polnudki üldse nii head!

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete