Saturday, September 12, 2009

Reede õhtu, istun kodus ja mõtlen, et mõttetu koht on see ikka, keegi ei tee midagi, ise tegelikult teadmata mis teised teevad.
helistasin Isabelile, et küsida kas ta minuga kaubamajast viitsib läbi sõita, et ma ostaks paar asja. Isabel oligi 10 minutiga minu maja ees ja mina selle ajaga jõudsid midagi selga ja näkku toppida.
Helisas Pati ja kutsus meid kellegi sünnipäeva tähistama pent house`i. Isabel viskas mind ära ja olingi kohal. Esialgu toimus eelpidu väljas, auto uksed olid pärani lahti, sees kostus vali muusika ja kõik vihtusid tantsu lüüa ümber külmakastide. Mina istun, mu jalg valutab.
kiirelt vaheldus valu hullumeelse jutusuminani. Inimesi oli kõiksuguseid. Noormehi laiade pükste, heledate ja tumedatega. Oli pikki, lühikesi, pakse ja peenikesi.
Kiirelt hakkasid noormehed minu pihta suunama välk küsimusi.
"kas mees lapsehoidjad on normaalsed"
"Kas mees võib juukseid sirgendada"
"kui kaugel Eesti on"
"kas ma vihkan räppareid"
"kas ma söön hot-doge"
"kui palju ma teenin"
"kas poisid plätudes ajavad mind naerma"
proovi siis mõista milleks kõik need segased küsimused?!
mõne hetke pärast helistas mulle ema, kes teatas, et mul jäänud seal olla veel 15 minutit ja seejärel lähen temaga suguvõsa peole. Kas pole siis põnev mõtlesin? ja olin natukene nördinud

Suguvõsapidu: Suures tagahoovis oli rühmadesse pandud toolid ja lauad, laudadel valged linad. Kõik kapiuksed milles oli alkohol olid valla ja toitu olid täis kõik lauad.
Inimesi oli ülikondadest dressideni. Ja tunnistama pidin, et nägin seal venezuela esimest tõeliselt ilusat inimest. Minu uues ema õe poja naise õe mees. Ilus inimene, aga nimegi ei mäleta.inimesi oli kuskil 60ne ringis, noori kui ka vanu. muusika valikus kostus bob marley ja kõik olid rõõmsas meeleolus. vanemad ära joonud kummatki pudeli sõitsime koju. autoga?!

No comments:

Post a Comment