Friday, September 4, 2009

Sõiduõpetaja.

Neiu, vanuses 17 astub sisse mu maja uksest ja ulatab mulle enda makaronikäe et mind teretada ja pärast seda mulle musi teha. Ta tutvustab end mulle kui isabell`i ja v2idab end olevat minu klassiõde. Seda ta vast ongi. tal on s6branna ka kaasas, tema nime ma ei mäletagi.
Ta juhatab mind enda autoni ning süütab sigareti..
ta ei pane kinni turvavööd, mina siis olen tubli ja tahan panna, kuid pole seda kohta kuhu seda kinnitada. küsin siis, et kas nad ei kasuta neid. Ta naeratab ja ütleb, et ei, aga et võib kasutada kui nad töötavad. OLGU!
S6idame, esimese kurvi peal ta annab signaali, nii ka teise ja kolmanda peal. küsin seletust ja ta ütleb viisakalt, et no siis vähemalt keegi ei tule vastassuunas.vist. OLGU!!
jõuame maanteeni ja ümber on sadu autosid, täpselt nii paljus reas kui neid mahub. kui meil eestis, mahuks kolm rada, siis siin viie raja tekitamisega pole mingeid probleeme. Ta taarub yhest reast teise suunda näitamata ja sõidab kahe rea vahel. mina üritan rahulikuks jääda. Napikaid vastu teisi autosid tehakse koguaeg. Ja rea vahetamiseks antakse signaali, inimesele märku andmiseks, et ta võib üle tee minna, antakse signaali, et ta üle tee minna ei tohi, antakse signaali, kui keegi sõidab liiga aeglaselt, antakse signaali, kui sa arvad, et seekord punane tuli ei loe ja auto seisab sinu ees antakse signaali.
Jõuame tema sõbra koju. Parkides maja ette tänavale peatub meie taga üks auto millest kostub nagu kõlaritest midagi. Ja neiud hakkavad esiistmel naerma. Neil olevat siin noortel kombeks, et ehitavad mingid kõlarid kuhugile ja siis seest, nagu politseimees saad rääkida.OLGU!
Koosolek sõbra juures lõppes. Hakkame liikuma nüüd minu juurde pluusi vahetama kuna olin suutnud sinna mingit mahla peale valada. majade vahel tänavatel( ja siin on peaaegu kõik tänavad sellised) on palju lamavaid politseinikuid, enne neid neiu kiirust ei vähenda, mina hoian ühe käega uksest, teisega ees olevast istmest. neiu ainult ütleb, et "I`m sorry!" ja seda iga 3e minuti tagant. mina, selles suures jeebis, pea vastu lage koguaeg. OLGU!
Jõudsime minu kodust läbi käidud ja suundusime neiu enda koju, panime auto ära ja jalutasime tema tänavatel. Ta elab suletud alal, nagu minagi. Istusime parki, mingi puu alla kuna seal oli vari. pika jutuhoo vahel kukkus mulle peale mango, ja siis teine isabellile selga. Enam me mangopuu all ei istu!
Isegi ringteel pole autoga eesõigus ja lähituled on ka lollidele.. OLGU!!

1 comment:

  1. See oli nii naljakas! Täpselt sama irooniline nagu sa in real life võid vahel olla.

    ReplyDelete